tisdag 24 augusti 2010

Nu var det ett tag sen sist

Det är ett bra tag sen det skrevs nånting här sen sist. Just nu är man pappa ledig men jag har några projekt jag har tänkt göra, bla har jag tänkt bygga på en växelströms generator på grållen, om ekonomiska medel finns blir det nog en hytt med(man kan ju inte åka cab hela livet). Projekt nr2 blir nog att beställa en ny kolv till älg bössan som är sprucken. Kan förövrigt meddela att Micke har skaffat en nygammal röd kärlek från 1971 eller 1972 av modell BM 430. En riktigt fin pärla.

1 kommentar:

  1. Nu har du ju hur mycket tid som helst till projekt. Nä, just ja, jag läste fel. Du skulle ju vara pappaledig ;)
    För övrigt är BM 430 en riktigt fin traktor, efter storservicen på våran är det nästan så jag föredrar den framför 2250´n. Fast bara nästan, hade den varit synkad så :)

    SvaraRadera